Oferta: ds. administracyjnych i obsługi sekretariatu
Data publikacji: 2024-03-18
Nr ref.: PRD/52/2024
Wydział: Gabinet Prezydenta
Stanowisko: ds. administracyjnych i obsługi sekretariatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2024-04-19
Zakres podstawowych czynności
- przyjmowanie, rejestrowanie i dekretowanie korespondencji wpływającej do Gabinetu
- przygotowywanie dokumentów dla dyrektora Gabinetu i jego zastępców
- udział w przygotowywaniu i obsłudze spotkań prowadzonych przez dyrektora Gabinetu
- zaopatrywanie w artykuły biurowe oraz wyposażenie stanowisk pracy
- obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
- prowadzenie ewidencji na potrzeby Gabinetu
- sporządzanie wewnętrznych aktów prawnych
- przygotowywanie i przekazywanie akt spraw prowadzonych na stanowisku pracy do Archiwum Zakładowego
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w obsłudze sekretariatu lub/i na stanowisku asystenckim
- znajomość i umiejętność stosowania Instrukcji Kancelaryjnej
- umiejętność przygotowywania korespondencji, w tym pism urzędowych
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
- bardzo dobra organizacja pracy
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w instytucjach administracji publicznej
- znajomość narzędzi elektronicznych do obsługi obiegu dokumentów
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca administracyjna przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, karta Multisport,)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
Inf. o wynikach naboru_PRD_52_2024.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Kropidłowska
Data wytworzenia informacji: 2024-04-19 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2024-04-19 09:03